fredag 11 januari 2013

Hemstaden






Under dagens promenad kunde jag inte komma på ett enda själ till att flytta ifrån denna vår vackra stad.
Såhär kan det se ut en kall januari förmiddag år 2013.

En helt annan sak:

I dagens nätbilaga av SvD står det att programmet Java kan vara en säkerhetsrisk. Din dator kan bli kapad.
Programmet är nu borttaget från min dator. Enl. uppgift har programmet ingen viktig funktion för en vanlig användare. Det kan finnas en del javastödda hemsidor som man inte kan få upp men dom är inte så många och därför kan man leva utan programmet.

Java skall endast drickas ur kopp och det skall helst vara av märket Zoegas Mollbergs blandning. Så är det med det.

Nu skall jag gå och hämta mina fruar, låta mina barnbarn slippa skolplikten, bli medlem i centerpartiet och lägga min röst på dom i framtiden. Därefter vet man aldrig om det blir några fruar till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar