fredag 24 januari 2020

Smådjävlar

Bildresultat för smådjävlar

Jag undrar om det inte är några smådjävlar som har tagit posto i min kropp.
Den senaste tiden har det huggit till ganska smärtsamt i olika delar av den.
En liten djävel kan hugga till i t.ex. en änglavinge i ryggen, i sidan, baksidan av överarmen, i en bröstmuskel och nu senast uppe vid tinningen.
Just i denna stund håller han (de?) sig lugn, men man vet aldrig när han sticker ut och hugger till någonstans.

Ett tag trodde jag att jag tränade för mycket här hemma på sovrumsgolvet med mina små balansövningar och lyft med små lätta hantlar på 2 kg, men jag börjar tvivla på att det är orsaken.
Arne Thammer ville ha en kvart om dagen och det får han - nästan.

Är jag ensam om dessa fenomen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar