måndag 8 december 2014

Tangentbord



Är det bara jag som tycker att tangentborden på laptops är lite svåra att hantera. Det blir otroligt lätt fel. Jag vet inte hur många gånger jag har nödgats "ångra tangenttryckning" Helt plötsligt hoppar markeringsstrecket tillbaka till någonstans i mitten på texten och ställer till det.

Jag har försökt att gå in och justera inställningarna till tangentbordet, men det hjälper dåligt. Just nu försvann alltihop, men jag lyckades hitta texten igen.

Beslut har nu tagits att det skall inhandlas ett traditionellt trådlös tangentbord samt hubb för fler USB uttag på datorn. Det ser ut att hamna på c:a en femhundring på Kjell och Company.

PS Jag tror att markören har hoppat iväg 5-6 gånger med denna korta texten har skrivits. DS

Är jag gnällig nu?

Dagens ordkluring:
Kan man vara medtagen och ändå medtagen eller utan att vara medtagen? Blir man medtagen när man blir medtagen? Svår fråga.
Sedan är det det där med utestängt och instängt. Det blir ju inte så instängt om man är utestängd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar