torsdag 21 december 2023

 .




Huka er gubbar och gummor. Nu är stormen Pia på väg in från Danmark. Den får inte hindra oss för att ta oss till fiskhandlaren och köpa julsillarna. Det vore katastrof.
Lugnet börjar lägra sig på Fridas gata Det mesta är fixat bortsett från "slutstädning" och såklart, rim på klapparna lille julafton.

Det finns en liten chans för att vi får en vit jul i år.

Internet.
Det är inte klokt vad mycket skit det förekommer där ute. Jag tror att jag kastar minst 10 mail varje dag. Enligt bedragarna har jag handlat för 10 tusentals kronor på nätet och alla paketen är på väg - abonnemanget på ett antal virusskydd som jag inte har, har gått ut - i ung. ett halvår har jag fått 42 varningar ( det har varit 42 hela tiden) att mailen är utsatt för angrepp.
Jag bävar för att AI tekniken kommer till stor del att användas av kriminella.

Go´middag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar