torsdag 15 november 2012

Smedstorps kök från Österlen

 Ett nytt kök från Smedstorp.


Vårt kök byggdes 1987 med stommar och luckupphängningar i original. Upphängningen till vaskskåpet hade gått itu och luckan gick inte att stänga helt. Det är ju också en typisk grej som man aldrig blir färdig att fixa till.

Undertecknad åkte äntligen till Smedstorps butik på Berga där han möttes av två trevliga Damer. Dom var inte bara trevliga utan dom hade rätt sorts upphängning i lager. Jag fick två stycken utan kostnad!

Visst är det fint att det finns företag som fattat det där med good-will. Hur många talar jag om detta för?
Jodå, ganska många. Det kan t.o.m bli så att dom säljer ett kök tack vare deras gest mot mig.För mig har dom första tjing den dagen det blir aktuellt att byta/renovera kök. Deras kök är faktiskt ganska snygga, men jag har ingen uppfattning om prisbilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar