söndag 23 september 2012

Söndag 23 september

Äntligen blev jag färdig med brevet till Microsoft. Nästan 2 A-4 sidor skulle iväg och vips, stängde datorn ner och omstart började. Brevskrivaren hade förmodligen tryckt på någon knapp som han inte skulle trycka på.
Efter omstart och åter inne på brevet. Gissa vad som hänt? Dagens text var naturligtvis borta. Den hade inte sparats.
Nu får jag ta nya tag och återkomma senare.

Från det ena till det andra så fick jag för en tid sedan helt nya inloggningsuppgifter på denna bloggen. Min hotmail adress hade bytts ut mot min gmail adress i stället. Fråga mig inte hur det har gått till. Förmodligen är detta inte ett verk av Microsoft utan Google, men jag tänker inte gå vidare med det.

Nu skall jag lämna tangentbordet och ägna dagen åt äppleplockning och fika med god kaka i Flemmings koloniträdgård. Det känns behagligare än att sitta och kräka över Microsofts otillgänglighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar