onsdag 12 september 2012

Microsoft dag 3 forts


Två bittra konkurrenter!

Mejlet jag skickade i morse gick iväg med hjälp av Firefox.,
I skrivande stund kan jag konstatera att det inte har gått fram.
Jag aktiverade I.E. och vips fick jag bekräftat att mitt svar hade kommit fram till Microsoft. Jag passade även på att fråga om man inte tog emot mejl etc. via Firefox.

Detta håller på att utveckla sig till en riktigt intressant historia. Jag lovar er, kära läsare, att någon höjdare på Microsoft skall informeras om hela denna proceduren. Något beskt kommer att hamna på FB också.

För övrigt har undertecknad idag lagt 5,2 mil på cykeln bakom sig. 

Berga - Ödåkra- Fleninge Allmänning - Kattarp - Hasslarp där det gjordes ett fikastopp hos Arne H och Dagmar Glemme. Sedan gick färden vidare genom en och annan skur till Hyllinge - Bjuv - Mörarp och hem.
Det var kraftig motvind mellan Bjuv och Ramlösa, men det känns skönt efteråt. Det är kanske Microsoft proceduren som ger mig extra kraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar