onsdag 12 september 2012

Microsoft dag 3

I går eftermiddag kom det en fråga från Microsoft på min nyskapade hotmailadress:
Vilket program är det som inte fungerar?
Vilken sida i det programmet är det som inte går att använda?
Man undrar självklart om dom kan läsa innantill. Som ni kommer ihåg fick dom svar redan i mitt första mejl.

Just nu i skrivande stund har fortfarande inget hänt. Kan det vara Microsofts säkerhetsbarriärer som har ställt till det månne? Innan jag fick iväg mitt svar i går,ville dom att jag skulle tyda lite förvrängd text eftersom dom inte vill ha skräppost. Hur som helst, ser det ut som att dom har fått svar, men för säkerhets skull skall jag gå in och svara en gång till.

Fortsättning följer.

Visste ni förresten att människans hjärna liknar kråkans även om den ibland är något större. Igenkänningsfunktionerna av ansikten är exakt de samma. Det är kanske inte så svårt att bli fågel om än bara för en dag.

Fortsättning följer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar