torsdag 13 september 2012

Microsoft dag 4

Detta låg i mailen nu på eftermiddagen. Det känns härligt när folk talar klartext.
Inte f-n visste jag att tråden Microsoft answers hade tagits bort - vad dom nu menar med en tråd.

Det visade sig också att när jag klickade Windows Live Mail, hade jag inte tillkomst där. Så var det med den saken. I förmiddags skickade jag för säkerhets skull ytterligare en påminnelse. Nu i lite hårdare ordalag
"Hej PerBergTP:

Tråden nedan på Microsoft Answers har tagits bort:
Tråd
Windows Live mail
Du får det här meddelandet eftersom du har skapat eller följt den här tråden.

Svara inte direkt på det här e-postmeddelandet. Om du inte har registrerat dig eller om du anser att du fått det här e-postmeddelandet av misstag kan du klicka här och ta bort ditt e-postmeddelande från Microsoft Answers.
Uppdatera e-postinställningar | Sekretesspolicy | Regler" ---------------------------------       SNART ÄR DET DAGS FÖR ETT INSLAG I TV PROGRAMMET PLUS, TROR JAG

         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar