tisdag 11 september 2012

Microsoft dag 2

Här kommer en lägesrapport per 11 sep kl. 10.00

Fortfarande inget svar på gårdagens fråga.

Gick nu in på answers.microsoft.com via I.E. (Internet Explorer) i stället för Firefox. Loggade in utan problem på min 2:a hotmail adress som jag anmodades att öppna i går. I det sammanhanget tyckte Microsoft att det skulle användas både I.E och ha deras virusprogram (Microsoft essentials) installerade. Det är gjort sedan lång tid tillbaka.

Anledningen till att jag använder Firefox är att en gång var det ett säkerhetsprogram från min bank som inte godkände I.E. av säkerhetsskäl. Som det kan bli ibland.

Samma fråga som i går ställdes en gång till för säkerhets skull.

Nu syns mina frågor både från i går och i dag. Än så länge är dom dock obesvarade.

 Säg till om ni, kära läsare, tycker att detta är tråkig läsning. Ni får stå ut med lite basfakta innan jag börjar kåserandet, eller vad man kan kalla det hela.

Intet är som väntans tider...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar