måndag 22 februari 2016

Skönhetstips

Enligt en av våra veckotidningar som kom i min hand idag, bör jag i framtiden bara sova på rygg.
Varför det då?
Jo, enligt skönhetsexperten blir det ena ögonbrynet mindre än det andra p g a slitage via kudden
när man ligger på sidan.

Det vill man självklart inte uppleva! Med risk för att bli utkastad ur det gemensamma sovrummet p g  av högljutt snarkande, kommer jag att sova på rygg i fortsättningen. Vill man vara fin, får man lida pin.

På ett annat ställe såg jag ett annat tips om hur man skulle få en fin och mjuk hud.
Man skall smörja in kroppen med flytande honung - ta en bastu och svettas rejält. Sedan duschar man av dålig hud, honung och allt. Det måste bara provas.

Frågan är om jag inte skall skaffa anknäbb också och ta en dos botox i läppen

En äldre herre måste även han tänka på sitt utseende även om det kostar på och med risk för skilsmässa.

Tänk så många skönhetstips det finns och hur många av oss som går på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar