fredag 26 januari 2024

Recept

 Nu är det på tiden att jag delar med mig ett bra recept. Jag hittade det i dagens SvD och det visar ett alldeles utmärkt sätt att koka en kyckling på. Jag har ännu inte hunnit med att prova det själv, men är helt övertygad om att det ärt det rätta sättet.

Buljongen du får är t.ex en garant för en perfekt currysås.

Bilden kom lite på sned, men du kan säkert läsa av den ändå. Kopiera den och lägg in den i ett dokument. Om inte det funkar får du väl konsultera din familjs dataexpert.

Ovanstående mat tips kommer från den grånade bloggaren Per Berg på Fridas gata.
Jag önskar dig, käre läsare, en fortsatt bra dag i regnet och stormbyarna.

Go´middag

PS Här på Fridas gata blir det inte kyckling i kväll. Det blir röding med en god Alsace Riesling därtill. DS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar