onsdag 29 mars 2023

Uppvaknad efter djup törnrosasömn

 Datorn hade fallit i en djup sömn och ville inte starta tidigare i dag, men efter konsultation av en kär logebroder och tillika datorkunnig sådan, startade eländet upp efter att ha tryckt ner startknappen i 10 sekunder. Datorn hade helt enkelt fallit djup sömn, förmodligen beroende på att när den sist användes inte har loggats ut. Tänk på det mina kära läsare. LOGGA UT OCH STÄNG AV.

Senaste nytt nedan:


En vintrig och blåsig vårdag längs strandpromenaden

Utsikt från landborgen

Någon håller föredrag på logen. Det var en utmaning med lite dålig ljus, mikrofon i ena handen och manuskript i den andra. Inga burop hördes dock

Min shoppingbil med en liten V-16 under huven. Den dricker bara en halv liter högoktanig och blyad bensin per mil och cylinder.

I går var undertecknad ute på promenad i 2 timmar längs med havet. Det blev så långt att det gjorde ont i hälarna efteråt. Man kanske skall da ner på tempot.

Nytt ämne:

Något som kanske kan vara av intresse för mina kära läsare.
Härom sistens köpte jag strumpor på ICA - 10 par för 110kr. Billigt och bra!
Nu, efter 3-4 veckor har jag kasserat 5 par med hål i. Tänk på det när du köper "billigt"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar