söndag 10 november 2019

Textstorlek


Bildresultat för liten text

Kära läsare!
I går trodde jag att denna blogg blev helt sabbad och inga fler inlägg var möjliga.
Av någon konstig anledning blev texten så liten att den var icke läsbar.
Undertecknad försökte hitta hjälp i  någon typ av support, googlade och höll på i flera timmar utan framgång. Texten var fortfarande oläsbar trots alla mina tryck i blindo på olika funktionsknappar.

Här gav han upp.

Idag på förmiddagen löste det sig. Bloggaren upptäckte helt plötsligt ett förstoringsglas i övre menyraden till höger. Det visade 25%. Inte så konstigt att texten var oläsbar. Nu har jag satt den på 100% och allt är som vanligt igen. Hur jag från början har kommit in på förstoringsglaset har jag inte en aning om.

Avslutningsvis tar jag till ett av mina favorituttryck: "Allt ordnar sig till slut"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar