lördag 28 juni 2014

Eftertraktade män - och andra





Nu är det bevisat! Vi män är ett eftertraktat, vackert och attraktivt släkte.

I förra veckan blev jag tillfrågad om fönsterputsning hos en äldre Dam (85).
Jag tog bokningen, men blev dagen efter upptagen av en massa småstrul. Då bad jag tjejerna att fixa någon annan, vilket dom gjorde. Man bokade upp en kvinnlig fönsterputsare i stället,men se, det gick inte för sig. Jag citerar den äldre Damen: " Hos mig skall det vara en manlig fönsterputsare punkt slut!"

Så blev det också till slut vilket resulterade  i att veckan som gick blev jäktigare än vanligt, men det var det värt. Det visade sig vara en mycket intressant och rolig Dam.

 Dom små liven växer för varje dag som går. Bilden skulle egentligen beskäras både upptill och nertill, men det funkade inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar