tisdag 28 januari 2014

Oj då

Kära läsare!

Helt plötsligt har antalet visningar under en dag dubblerats (= nästan 100)! Det känns uppmuntrande för en relativt okänd bloggare.
Jag hörde på radion idag att en Dam hade en kvarts miljon. Hennes inlägg handlade om barns självkänsla.
Det är ju glädjande att så många engagerar sig i det ämnet.

Trots hennes framgång, har jag ej för avsikt att byta inriktning på mina inlägg (om det nu finns en klar sådan) och bli seriös på heltid även om ett och annat seriöst inlägg kan dyka upp.
Jag kommer att tålmodigt vänta på siffrorna ovan. Fortsätter det i samma takt som just nu, kommer det snart att ske.

För övrigt funderar jag på att redigera min profil på Facebook från pensionär till  pensionär och diversearbetare. Idag var det nästan 7 timmar snöröjning men med en bra maskin och en rejält vinterbonad tjänsteoverall med logga och allt som håller kylan på avstånd känns det ganska komfortabelt. En och annan kantsten har flyttat på sig, men det fixar vi lätt till framåt vårkanten.

Berättade jag att jag gjorde en läkarundersökning härom veckan. Doktorn meddelade att hjärtat slog och friskförklarade  patienten utan dröjsmål. Ni får dras med mig ett ta till.

I pipelinen ligger ett större inlägg om Svenska  Amerika Linien, men det får bli en snöfri dag. Det blir inlägg nr 5 och jag skall försöka att undvika upprepningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar