fredag 30 mars 2012

Teknik

Vad får man om en I-phone tappas i golvet och går sönder?  Svar: Äppelmos.
Om man får en i huvudet då? Då kan det bli Aj-fan.

Det är mycket med I-phone nu för tiden. 4-G stämmer inte. Den har bara 3 st.
Är det någon som kommer ihåg den gamla hederliga Philips Fizz? Den var rejäl och man hittade lätt knapparna på den.

Tro inte att undertecknad är emot ny teknik och utveckling av densamma, men ibland kan det bli lite för mycket.
För en del har det faktiskt blivit ett slags beroende.

Nä, nu skall jag iväg, men först packar jag ner min Aj-fån i fickan, surfplattan och laptopen i portföljen och läsplattan laddad med bra böcker i resväskan . Det blir säkert en trevlig resa. Det gäller att resa med lätt packning.  Med på resan följer självklart: laddare till mobil och extern kamera, bankdosan samt sladdenheten till E-leg. Hörlurar till mobilen är också en självklarhet.

Nej förresten, jag tror jag blir hemma i stället. Det verkar jobbigt att packa.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar