lördag 28 januari 2012

En fundering en kulen januarisöndagsmorgon

Kära läsare!

Av min läsarstatistik att döma sjunker antalet läsare så snart jag någon gång försöker vara seriös. Nu senast med funderingar kring partiledarskiftet i det stora partiet. Av denna anledning kommer mängden av dylika inslag på denna blogg att minska drastiskt. Min önskan är ju att dela med mig av mina funderingar med så många som möjligt och om dom nu råkar vara av seriöst slag som ingen läser, ser jag ingen anledning med att placera denna blogg i en dylik kategori.

Det finns ju många som är allvarliga och just seriösa. Därför kommer det att även i framtiden finnas många av den sorten även om jag slutar. Egentligen är det inget svårt val. Det ligger nog mer för mig att vara lite lätt oseriös.

Med förhoppningen att även i framtiden ha många läsare, tecknar jag,
allra ödmjukast en fortsatt god helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar