torsdag 31 mars 2022

Marsväder och funderingar

 

Lövängsvägen nr 13  den 30 mars 2022



7 grader kallt i morse! Vintern gör ett återtåg. Undrar hur det har gått med alla vårblommor som staden nyss har placerat ut  på gator och torg?

En helt annan sak: Jag har funderat  en del på hur man blir en framgångsrik influencer. Ett svar som man ofta år är att man måste göra minst ett par inlägg om dagen. Ett långt kanske räcker, vad vet jag. Sedan kommer frågan: Hur tusan skall man lyckas med att få ett vettigt innehåll som alla vill läsa VARJE DAG? Det känns omöjligt. Är det kanske så, att merparten av inläggen från de stora bloggarna/influenserna i grund och botten är helt innehållslösa utan bara en massa pladder? Är det det som gör dem rika?
Själv har jag lyckats få in 500kr i annonsintäkter på 4 år. Det du! 
Nä, jag får försöka bli lite mer oseriös - eller kanske bli som en bilaga till Grönköpings veckoblad som tveklös är en av mina favorittidningar. Denna avisa är ingenting som den yngre publiken känner till vilket skulle betyda att den gruppen utgår från läsekretsen.

Nä, jag får ta mig en ordentlig funderare på inriktning/stil på framtidens inlägg.

Nu är det dags för middag.
Go´kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar