söndag 6 mars 2022

Den digitala världen

 

Här har vi vår faktura från mobiloperatören för undertecknads och fruns mobiltelefoner. De är inte alltid lätt att reda ut vilken summa som hör till respektive mobiltelefon i vårt duo abonnemang. I förmiddags försökte jag att få en förklaring av "3" ute på Väla. Det gick sådär. Vi har nu delat på räkningen rakt av även om det kanske inte stämmer på öret. 

Jag sade upp mitt abonnemang på tele 2 och gick in i duo arrangemanget med 3 tillsammans med Frun, för att det skulle bli billigare men än så länge verkar det inte så. Det skall bli spännande och se hur nästa månadsfaktura ser ut.

Fortsättning följer...Vi får se hur nästa faktura ser ut. Jag trodde att det skulle bli billigare . Egentligen borde jag ha Frun med på Väla. Hon står för det snabbtänkta och det logiska i detta hushållet. Jag tenderar att ha lite för bråttom i denna typen av ärenden och glömmer ibland att ställa de riktiga frågorna. Det är bara att inse.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar