tisdag 19 april 2016

Frost i rabatten, nästan

Trots alla tydliga vårtecken, blåste det styv kuling från nordväst. Konsulten kände sig nästan djupfryst som om det vore mitt i smällkalla vintern. Av den anledningen lämnade han rabatterna tidig eftermiddag och åkte hem för uptining i hemmets sköna värme.

Det blev en stund på soffan och sedan lite förberedelser inför B2B:s möte på torsdag. Meny och handlelista klart. Rapport kommer som vanligt på bloggen www.brortillbror.blogspot.se

Nu skall jag bege mig till bottenplan där Frun ligger  på soffan under ett täcke och feberhuttrar..Jag nämnde tidigare att det var planerat lite mackor i kväll, men det var inte populärt. Nu har jag för avsikt att erbjuda något mer attraktivt i matväg. Det blir nog köpemat.

Go´middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar