lördag 9 november 2013

Ullared

I går styrdes kosan mot Ullared. D v s inte av alla. Undertecknad valde helt frivilligt att avstå från den utflykten.

Vid den shoppande resenärens återkomst visade det sig att  enbart div. småsaker hade inhandlats.Vissa varor kan man köpa till samma pris på Ö&B och då slipper man bensinkostnaderna.

Bland fynden kunde man finna  ett pkt om 3 st små spotlights drivna med 3 st ordinära batterier.När väl batterierna var ditsatta, lyste dock inte lampan. Vi får se hur det går. Dom kostade ju bara 49kr. Det framgick inte om det var Ola-Conny som sålde produkten.

Dagens inlägg blir kort eftersom det är fixardag i föreningen, men jag vill gärna avsluta med ett fint citat av Oscar Wilde som publicerades i HD i går.

" Skänk mig livets överflöd och jag kan undvara det nödvändigaste"

Det är lite som "Allt mitt är ditt men ge f-n i mina kalsonger" eller?

Go´middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar