onsdag 30 mars 2011

Kockar

 Symbolen för en s:k Easy meny på Scandic
 En blivande stjärnkock månne?
Två glada kockar som kan vara stjärnor, fast inte just nu. Det är dags för stängning och då går det undan med saneringen


De två glada herrarna på nedre bild, känner jag mycket väl. Vi har jobbat tillsammans ett antal år. Det dom levererar i luckan håller alltid högsta klass. Det kan man dock inte tro av bilden att döma. Deras lekfulla sinnen ger sig ofta tillkänna, men man säger ju att det som kommer ur lek är oftast en bra produkt. Denna gratisreklam mina herrar (Martin och Marcus på Scandic Helsingborg Nord) kostar. Det skall ni ha klart för er.

Ni skulle bara veta hur många som läser denna blogg varje dag. Jag nöjer mig med en blodig och mör biff vid tillfälle. 
Eventuellt medtar jag Damen ovan och hennes önskemål är än så länge begränsade till diverse puréer, men det vet att ni lätt fixar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar