torsdag 27 januari 2022

Det finns inget dåligt väder....

 Stormvarning över Öresund!

Det stoppar dock inte de friska äldre herrarna för att ge sig ut på sin veckovandring. Idag blir det Hans B, Putte D och undertecknad. Jan har ett ärende uppe i Varberg och kan ej deltaga. Vandringen kommer att gå längs med havet Hittarp - Domsten t/r med fikapaus vid hamnen i Domsten. Här gäller det hålls i hatten under stormbyarna

I skrivande stund är dessutom huset färdigstädat och helgen närmar sig. Trots vår tjänst i staten, håller vi fortfarande på helg och vardag. Frun går fortfarande på AW med sina gamla kollegor. Visst ät det after work alltid. om man säger så.

Slutligen har jag lite funderingar hur jag skall disponera min blygsamma tillgångar resten av mitt liv. Det handlar i grunden om att sätta lite guldkant på tillvaron både för sig själv, barn och barnbarn. Jag ber att få återkomma i detta ärendet. Det är inte riktigt färdigfunderat än.

Go´middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar