lördag 21 juli 2012

Smartphone II

Nu har även Frun skaffat sig en smartphone. Nu får jag ställa in mig på ung. 14 dagars irritation över en telefon som inte fungerar som man vill. Så var det med mig själv och så blir det garanterat även med Frun. Jag tror att jag redan har nämnt att det upprättades en lista på totalt 20 frågor som leverantören skulle stå till svars för. Dagarna gick och listan blev allt kortare. Även om undertecknad stundtals inte var speciellt social och lade hela sin energi åt att lära sig funktionerna i en förbaskad smartphone, blev det bra till slut och nu har han full koll på apparaten.

Valet för Frun stod mellan Android och I-phone. Det sägs att en I-phone är mer användarvänlig med lättförståeliga menyer, men priset är inte det samma om jag har förstått saken rätt.

Det är min fulla övertygelse att Frun efter c:a 14 dagar känner sig nöjd med den nya mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar