fredag 22 juni 2012

Cykeldäck

Det blir mitt kortaste inlägg någonsin. Eller åtminstone ett av dom.

Jag kan upplysa mina kära läsare om att cykeldäck numera har utgått ur sortimentet hos: Citygross, ICA Maxi och ÖB. Alla säger att den varan säljer för dåligt. Folk köper väl en ny cykel när däcket är kass...

Biltema håller dock ställningarna och för däck i alla dimensioner.

Idag är jag konvalecent och väntar på att 1177 skall ringa åter och hjälpa mig ett kurera en ond hals. När jag ringde var där "bara"  51 pers. före i kön.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag är veteran inom såväl ehandel som cykling, och startar nu Tooorch.com som siktar på att bli bäst på cykeldäck online (bredast sortiment, bästa priser, bästa leveranser och framförallt: bäst och mest information om djungeln kring cykeldäck). Jag hittade detta blogginlägg och undrar försiktigt om det finns en chans att hitta ett samarbete där vi får en länk i detta inlägg till vår sajt? Jag tror att det vore bra för besökarna som hamnar här när de googlar på cykeldäck - vi har redan nu sveriges bredaste sortiment och vi har knappt börjat :)

    Tacksam för svar.

    Du får givetvis ta bort denna kommentar - jag hittade bara inget annat sätt att kontakta dig på :)

    SvaraRadera