måndag 25 april 2011

V-17





Kära läsare!
Jag ser på statistiken att ni är flitiga läsare. Det tackar man allra ödmjukast för.
Kommande vecka kommer att bli ganska händelserik med matlagning tillsammans med B2B, logemöte på onsdag, föreningsstämma i brf föreningen på torsdag där undertecknad håller i klubban. Veckan avslutas i Köpenhamn med övernattning.

Räkna med rejäl rapportering med förhoppningsvis lite småroliga inslag sedda från mitt håll till min horisont.
Räkna dock ej med någon speciell struktur på det hele. Det får bli som det blir - lite rörigt utan någon röd tråd.

Jag planerar också ett nytt modereportage. Nu när det är sommartemperaturer och sol, händer det mycket att notera på den fronten - sett från mitt håll till min horisont. Bl.a. kommer det att handla om shorts av varierande modell, se bilder ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar