torsdag 14 mars 2024

 




Selfies


Tik tok clips


Jag ror att jag skall jobba på att bli en selfieinfluencer.
Härom dagen såg farbrorn ett inslag på TV att detta är det sista. Man skall ta intressanta selfies genom att hålla kameran i olika vinklar sant uppvisa ett glatt leende. Helst skall man vara snygg och i det avseende är man ju hemma. Visserligen har de flesta gott om hår på huvudet, men jag måste säga att det är charmigt med lite lättare hårväxt, Framför allt är det mer lättskött. Det är en enkel regel som gäller: När man måste kamma sig, är det dags att gå till frisören. Ett annat bra tips är att framhäva dubbelhakorna. Det ger karaktär åt bilden.

Idag vill jag avsluta med vad jag tycker om tik tok.
Om tik tok tycker jag inte. Där finns ju bara en massa idiotiska korta filmclips som framför allt våra barn/ungdomar sitter och slötittar på. Dessutom är tik tok kinesägt och det känns inte riktigt bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar