tisdag 5 april 2022

 


Det är sant att datorer lever sitt eget liv!
1/Helt plötsligt kommer mina inkommande mail inte upp på sin vanliga plats i datorn. Däremot ligger de i outlookmappen som finns nere i menyn. På mobilen kommer de in som vanligt.

2/ Jag har ett konto på SIFO där jag deltar i en del undersökningar. Som tack för hjälpen får man en och annan trisslott. Helt plötsligt är min browser på datorn inte aktiverad utan det kommer bara på mobilen. Att försöka aktivera browsern enl. instruktioner från SIFO, funkar bara inte så jag har gett upp. Är vi flera om detta lilla problem?

Hur som helst så har undertecknad idag bokat tid för fjärde covidsprutan. Det sker på vårdcentralen i nästa vecka. Frun har en tid veckan där på, så nu går vi någorlunda säkra en tid till.
Ajöss - Nu skall jag gå på fest (en försenad julfest på femtiofem plus)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar