onsdag 21 april 2010

Gubben blev 65

Bilden togs den 6 april
Obligatoriska attribut för 65+. En del av gåvoskörden
Av Elise fick jag en tavla målad i Acryl. Jag blev rörd
Nettan och Kalle
Mor och yngste son
Vera och Per
Födelsegrisen med de nya attributen

Liv och Katarina kom aldrig med på bild från min kamera, men det kommer framöver. Det togs många fler bilder som jag får så småningom.

Kerstin hade samlat hela familjen på Bona Sera Bona Sera. Det var ett klokt val. Vi både åt och drack gott. Elise och jag åt lammracks som var jättegoda. Födelsegrisen tackar allra ödmjukast.

Man hade också kånkat dit presenter och min önskelista hade följts till stora delar.
En grill med "askkopp" och höj- och sänkbart galler, en verktygslåda, choklad, gubbakeps, backspegel till cykeln och sist men inte minst en jättefin tavla av Elise .

Nu har jag blivit en äkta gubbstrutt. I alla fall enligt Katarina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar