torsdag 23 februari 2023

 

Delar av familöjen för ett bra tag sedan

Frkost på Fridas gata


Mys i soffan

Riktigt såhär är det inte, men lite vinglig är jag alla fall. Är under utredning.




Fick just en påminnelse från min danska följare att det var et tag sedan jag gjorde ett inlägg, men nu kommer det.
Jag får skylla på det dåliga gråa vädret. SMHI har dock meddelat att nu är det våra breddgrader, dvs över nollan fem dygn i sträck. Vi kan också konstatera att vintergäck, snödroppar och en och annan krokus tittar fram i rabatterna. Då blir en bloggare glad.

I dag fick jag av min doktor en remiss till sjukgymnasten. Jag är helt övertygad om att en och annan muskel behöver tränas upp i denna gamla kropp. Eftersom jag inte direkt lever ett atletisk liv i min vardag kan det röra sig om mångas muskler som behöver väckas upp. Doktorn menar att detta kan bättra på balansen som idag är ganska usel och undertecknad är något vinglig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar