söndag 19 augusti 2018

Rynkebyloppet och några små funderingar






Igår besteg invånarna på Fridas gata sina stålhästar och cyklade nästan 3 mil för barncancerfonden.
Ett jättekul lopp arrangerat av Rynkeby. Startavgiften på 100kr gick oavkortad till fonden och det bjöds frukt, dricka, glass, kaffe med bulle längs hela vägen. Dessutom var vädret det bästa tänkbara.
För oss gick turen fån Sundstorget - Domsten - Döshult - Allerum och åter till Sundstorget.

Efter pärsen med Giro di Mölle, kände sig undertecknad i toppform även efter loppet. Frun kände lite i knäna, men det gick över ganska snabbt.

----------------------------------------------

Jag ligger gärna på rygg när jag löser korsord. Efter en stund går det inte att använda kulspetspenna eftersom även den ligger ner s.a.s. Efter en kraftig skakning av pennan fungerar den åter en stund.

FINNS DET INGA PENNOR SOM KLARAR RYGGLÄGE?

------------------------------------------------------
Bildresultat för valbarometern

Häromdagen kollade jag valbarometern. Den är egentligen inte mycket till hjälp. De enda partierna jag inte skulle rösta på enligt barometern, var alla dem till vänster, men det visste jag innan ju!

Vi få ser vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar