onsdag 20 juni 2018

Fake news?

Bildresultat för fakenews


Det är mycket med fake news, dataintegritet och upphovsrätt nuförtiden.

Med hänsyn till detta vill jag härmed klargöra att nyheter kring Fridas gata och andra kända platser runt om i världen är aldrig fake. Om så skulle vara fallet meddelas detta av undertecknad.
Fast ibland fabulerar jag något, men då räknar jag med att ni fattar.  Om inte, säg gärna ifrån.

Några problem med integritet finns inte på denna blogg - möjligt vis min egen, men då får jag skylla mig själv. Det är ju jag själv som har skrivit ner det.

Jag kan också garantera att det som skrivs på denna blogg ej kommer från någon robot. Än så länge förekommer detta enbart på twitter där en viss president är mycket aktiv. Använder han sig av robotar månne? Han har dock annat att tänka på nu (om han nu har den förmågan, vilket är ganska tveksamt).
Inom kort kommer han att bli varse om han har bitit sig själv i rumpan med sitt handelskrig.

Ni, kära läsare, behöver heller skriva på något och ev. godkänna. Jag fortsätter att blogga som vanligt ändå.

Hej hopp och skrota vindkraften. Satsa på solkraft i stället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar