fredag 17 september 2010

Val 2010

Om jag inte har bekänt politisk färg tidigare, så gör jag det nu. Den är som mina ögon, blå.

Igår var det stor partiledardebatt på TV-4. Även om jag inte såg hela tyckte att det var en ovanligt bra debatt och alliansen gjorde bra ifrån sig. Rheinfeldt har rätt när han säger att det sprutar miljarder ur munnen på Ohly så fort han öppnar den.

Vänner! Det är bara att välja. Om du föredrar att ha ett samhälle utan morötter för den enskilde , framåtanda och ett land som ligger i framkant skall du rösta på dom som förespråkar det.
Väljer du moroten och bra möjligheter att styra ditt eget liv samtidigt som du lever i samförstånd och i samförstånd med dina medmänniskor, väljer du den sidan som jobbar för det.

Detta var mitt bidrag i den politiska debatten. GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ SÖNDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar