måndag 26 januari 2009

Nu har det gått en hel vecka sedan jag öppnade denna bloggen och än har jag inte skrivit så mycket, men här kommer lite tankar och funderingar om vad det kommer att handla om.

PENSIONEN
Jag är nybliven pensionär. Lite i förtid, men villkoren är bra och det går "runt" utan problem.

Det är snart 30 dagar sedan och än känns det inte konstigt utan helt OK. Dagarna bara flyger iväg.
Tack och lov har jag en del järn i elden och ett ganska stort kontaktnät och jag återkommer till det.

Det kommer också att handla om tankar kring det som händer runt omkring oss.

Säkert en hel del om familjen och nära och kära.

Självklart kommer jag att kommentera eventuella inlägg från andra om det nu är någon som skulle läsa detta.

1 kommentar:

  1. Ilinkyoursite is an advertising site.
    We like your blogging style,
    we're selecting some well made blogs to sponsor for free.
    If you want that we link your blog in our advertising site to be sponsored by us,
    subscribe the blog and contact us:

    1.send us a brief description of your site;
    2.send us your site/blog address;
    3.send us a representative image of your site/blog.


    ilinkyoursite staff

    "I link your site"

    SvaraRadera