I dagens blad läste jag att Ebba Busch vill ha en bestämmelse för att s:k större företag ( jag undrar dock vad som är större och mindre större) skall ha en mänsklig kundtjänst, dvs att en människa skall svara i telefonen när man ringer. Företagarna högljutt protesterat mot detta och kallar det för intrång i den personliga integriteten hos företagen. Vad de nu menar med det.
Jag håller med Busch! Hur irriterande är det inte att först stå i kö som nr 53 för att långt omsider hamnar i en chatt av något slag.
ÅTERINFÖR PERSONLIG KUNDTJÄNST!
PS. BANKERNA FÅR GÄRNA ÖPPNA UPP DÖRRARNA IGEN. DS
(Någon bank har dock öppen dörr, men jag tänker inte nämna vilken med risk för att ha fel.)
Åsså var det lite språklektion
SVENSKA SKÅNSKA
Kålrot Rabba . Rabba kan också betyda jäkla fruntimmer
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar