måndag 22 juni 2026

Filosofiska tankar

 



Tänk om vi människor fungerade precis som en mobiltelefon. Då och uppstår olika fel i telefonen,.Någon funktion lägger av. Ja, mobilen kan vara helt död. Vad gör man då? Jo, en omstart löser som regel problemet.

Det hade ju varit bra om människokroppen fungerade på samma sätt! I dagsläget är det bara hjärtat man kan starta om. Man borde ha samma möjligheter med andra funktioner i kroppen som med åren slutar att fungera.

Gubben börjar tackla av! Starta om honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar